Başkasının Whatsapp Mesajlarını Okuma ? | Whatsapp Çalma

Fazla teknik bilgiye girmeden tamamen kodsuz ve yazılımla uğraşmadan yada program gerekmeden sadece sosyal mühendislikle, uzaktan basit ve etkili yöntem ile Başkasının Whatsapp mesajlarını okuma Whatsapp çalma Nasıl Yapılır ?

Normal şartlar altında Whatsapp çalma için çok fazla teknik bilgiye ve yazılımla haşır neşir olmanız lazım. Eğer bunları yapabilecek kadar teknik bilgiye , yazılıma ilginiz yoksa bunlara rağmen sosyal mühendislik ile yapabilirsiniz.Fakat bazı ince detaylar var bunlara ekstra dikkat edildiği takdirde Başkasının Whatsapp mesajlarını görebilirsiniz.

Whatsapp , Böyle Diğer  Sosyal Medya mecraları gibi değil yani şifre ,  E- posta  gibi giriş bilgileri ile giriş yapılmadığı için kişinin telefon numarasını bilmeniz ve telefondan kod almanız lazım Ancak bu sayede başkasının whatsapp mesajlarını görebilirsiniz. Bizde sadece karşıyı manipüle ederek telefon numarasından kodu alacağız.

Başkasının Whatsapp Mesajlarını Okuma ?


Önce Hedefi seçin...

Tabi Hedef kişinin  Telefon Numarası Bilmeniz Gerekir...

Bu kişi Bir Şaka Yapmak İstediğiniz Yakın Arkadaşınız  Olabilir  Yada Yabancı  Uyruklu Kişiler  Bu Sosyal  Mühendislik  Numarasına  Daha Fazla Avlanırlar...

İlk İş Size Bir Fake Numara Lazım. Bunu Net'de Küçük  Bir araştırma  Yaparak Fake Numarasını  Alabilirsiniz  ? Ben Sizin için Bir Araştırma  Yaptım BURADAN Ulaşabilirsiniz...

Fake Numarayı  Aldıktan Sonra Diğer Adıma Geçelim...

Sosyal Mühendislikte Bir kural :  Hedefin Karşı Cins Olması Çok önemlidir...

Demek İstediğim Şu Profil Fotoğrafınızı Karşı Cins Yapıyorsunuz...

Ve Hakkında  Kısmına  "O Cins  ile ilgili Bir Söz Yazarsanız Daha inandırıcı Olur...

Tüm Her şey  Hazır Şimdi Whatsapp'dan Hedefe Mesaj Atabiliriz...

Ben Şimdi Örnek Olsun Diye Bir diyalog Kuracağım...

UMARIM Anlarsınız...

Burada ( S ) Olanlar "Saldırgan" , ( K ) Olanlar "Kurban" anlamına gelmektedir...

S :  Merhabalar !
K :  Merhaba Siz Kimsiniz Acaba !
S :   Ben Numaranızı Rastgele Çevirdim. Sizden Yardım İsteyecektim !
K :  Ne Gibi Bir Yardım !
S : Ya Telefonumda  Bir Sıkıntı Varda Benim  Telefonuma   Kod gelmiyor Yardımcı Olabilir misiniz ?
: Nasıl Yardımcı  Olalım Yani  ?
S :  Whatsapp Kodunu Senin Telefon Adresine Göndersem Sizde Mesajı Kopyalayıp Bana atsanız  olur mu ?
K : Tabi Olur Yardımcı  Olmak İsterim  " 897687 " Kod Bu
S :  Teşekkür Ederim !

Ben konuyu sadece hikayeleştirdim. Fakat emin olun bu yönteme inanan pek fazla kişi biliyorum. O bide altında kocaman " KODU PAYLAŞMAYIN " yazısı olmasına rağmen o kodu alabilirsiniz dostlar...Ama tabi Bunu Sosyal Mühendislik ve Tersine Mühendislik gibi alanlarda kendimizi geliştiriyoruz...

Whatsapp Çalma

Kodu istediğimiz zamanda...
Biz Hedef Kişinin Whatsapp  Numarasını  Yazıyoruz Ve Kod'da Hedef kişiye Ait...

Kodu Atıyor, Bizde Kodu Girdikten Sonra Giriş Yapıyoruz...
Böylelikle Başkasının Whatsapp mesajlarını okuma  sorusuna böyle bir sosyal mühendislik ile cevap vermiş oluyoruz...

Mantık Bu Aslında Çok Kolay Sadece Hedefin Yorgun Olduğu  Zamanı  Bulun Yeter...

Unutmayın ki başkasının whatsapp mesajlarını okumak hem etik olarak hem yasal olarak doğru bir davranış değildir

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.