Termux Metaspliot kurulumu - Kesin Çözüm

Termux Metaspliot Kurulumu 

Termux Metasploit kurulumu...

Son zamanlarda Termux'da Metasploit-Framework kurulum hatası veriyordu.Bazı cihazlarda kurulum gerçekleşirken , Bazılarında kurulum işlemi gerçekleşmiyordu. Bu hatanın sebebi genellikle Termux Metasploit nokogiri hatası nedeniyle kaynaklanıyordu...

Termux'da Manuel kurulum gerçekleşirken nokogiri kütüphanesini yükleyemediği için kurulum hatası alıyorduk...

Bir dakika nokogiri mi ? O nereden çıktı ? dediğinizi duyar gibiyim kısaca neymiş bakalım o zaman...

Nokogiri , Ruby 'de ayrıştırma kütüphanesidir. Metasploit ,  Ruby ile yazıldığından  nokogiri kütüphanesine  ihtiyacı olacaktır...




Ruby 'nin son sürümü Termux ile ciddi sorunlar  yaşadığı için Termux son güncelleme ile paketlerde düzenleme yaptı...

Yani  tüm Termux metasploit-framework kurulumları unutun. Bu kurulum dışında diğer kurulumların hepsi geçerli değil . Bunu ben demiyorum Termux'un kendisi söylemekte. Detaylı bilgi 

Kuruluma geçmeden önce eğer Termux'da önemli dosyalar yoksa temiz bir kurulum için termux'u sıfırlayın ama tabikide sıfırlamadan'da olur yinede bu size kalmış. Hemen alttaki kodları komut satırına yazın...

Termux Metasploit kurulumu - Kesin çözüm | Tutarlios


 Not :  Yükleme sırasında Y/N Sorularına Y yazarak geçin...

 1 | $ pkg install unstable-repo
Te rmux'un deposunu aktif ediyoruz...
 2 | $ pkg install metasploit
metasploit yükle komutunu veriyoruz...
 3 | $ msfconsole
yükleme tamamlandığında komut ile çalıştırın


Yükleme biraz zaman alacaktır. Yaklaşık 15-20 dk gibi süre içinde otomatik kurulum gerçekleşir.

Aslına bakarsanız son güncelleme daha iyi olmuş , eski sürümlerinde   ruby  , perl vb. çoğu paketleri dahil etmemiz lazımdı.Şimdi daha basit ve temiz kurulum getirmişler. Bu kurulum bozulmadığı sürece gayet başarılı diyebilirim...

Termux Metasploit kurma , Termux Metasploit kurulumu ilgili bir hata almadan başarılı bir şekilde kurulum gerçekleşiyor...


Kurulumda herhangi bir hata alırsanız yorum yapmaktan çekinmeyin ki yardımcı olalım...

Termux Dersleri

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

27 Comments

Yorum Yap
Adsız
1 Ocak 2020 01:53 delete

Ne zamandan beri kuramıyordum bu gerçekten güzel oldu

Reply
avatar
6 Ocak 2020 14:21 delete

Yorumunuz için Teşekkürler

Reply
avatar
14 Şubat 2020 15:21 delete

ben yapıyorum komut bulunamadı diyor neden öyle diyor ?

Reply
avatar
15 Şubat 2020 00:41 delete

MERHABA ! Termux'un güncel olduğuna ve lütfen komutta ki '$' kopyalamayınız... Muhtemel hata bunlardır...

Reply
avatar
Adsız
12 Mart 2020 12:40 delete

Hocam güncellemeyi nasıl yapcaz

Reply
avatar
12 Mart 2020 13:27 delete

Merhaba ! Termux Güncellemsi için :

pkg install upgrade

pkg install update

komutları yeterli olacaktır .
daha fazla bilgi için Buradan devam edin

Reply
avatar
15 Mart 2020 09:58 delete

hocam msfconsole çalışmıyor bütün indirmeleri yaptım ama olmadı yardım eder misin

Reply
avatar
15 Mart 2020 14:31 delete

Merhaba ! gerekli kurulumları kurulduysa bunu deneyin ' ./msfconsole '

Reply
avatar
Ben
17 Nisan 2020 05:01 delete

Selamın aleyküm arkadaşlar ne kadar internet harcıyor acaba?

Reply
avatar
17 Nisan 2020 05:07 delete

Merhaba ! Kurulum minimum 500 mb gibi veri alacaktır.

Reply
avatar
Ben
17 Nisan 2020 05:20 delete

Ya yanlışlıkla uygulamadan çıktım yarıda kesildi %98 de 15 dk beklemiştim şimdi de yeniden aynı komutları yazıyorum lakin olmuyor.

Reply
avatar
17 Nisan 2020 07:57 delete

Merhaba ! uygulama yöneticisinden Termux'un verilerini silip tekrar deneyin.

Reply
avatar
Adsız
21 Nisan 2020 09:26 delete

No such file or directory -- /data/data/com.termux/files/usr/opt/metasploit-framework/msfconsole (LoadError)
$ ./msfconsole
bash: ./msfconsole: No such file or directory hatası alıyorum yardımcı olabilirmisiniz

Reply
avatar
Adsız
22 Nisan 2020 05:31 delete

merhaba admin , termux programından hedef kişi dinlenebilir mi

Reply
avatar
22 Nisan 2020 08:49 delete

Merhaba ! Bağlantı kurulmuş ise evet dinlenilir. Yaptığı değişikler terminalde görünür olacak

Reply
avatar
21 Mayıs 2020 05:30 delete

bash: cd: phoneinfoga: No such file or directory hatasını alıyorum admin uygulamayı indirdikten sonra ls de gözüküyor ama cd komudundan sonra phoneinfoga yazıp ls yaptıktan sonra göremiyorum bu hatayı veriyor çok aradim bulamadim dosya iznini de verdim bu arada ayni zamanda termux-setup-storage komudunu da yazıyorum ancak aynı hatam devam ediyor nasıl düzeltebilirim ?

Reply
avatar
8 Haziran 2020 08:19 delete

Hocam her şeyi yaptıkta bunu nasıl kullanıcaz

Reply
avatar
8 Haziran 2020 09:50 delete

Merhaba , Metasploit çok detaylı bir konudur. Kullanımı nette mevcut.

Reply
avatar
25 Haziran 2020 11:42 delete

Cant open metasploit.sh diyor hocam ne yapmalıyım?

Reply
avatar
25 Haziran 2020 19:19 delete

Merhaba Mehmet, Termux'u sıfırlıyarak adımları tekrar dener misiniz ?

Reply
avatar
5 Ağustos 2020 14:03 delete

Merhaba kardesim msfconsole komutunda hata verdi..[-] msfconsole cannot be run inside msfconsole msf5 >

Reply
avatar
5 Ağustos 2020 14:05 delete

[-] msfconsole cannot be run inside msfconsole msf5 > hata aliyoeum

Reply
avatar
25 Ağustos 2020 10:05 delete

pkg install metasploit
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
E: Unable to locate package metasploit

Reply
avatar
Adsız
14 Ocak 2021 11:37 delete

"Unable to locate package" hatası alıyorum çözümü nedir

Reply
avatar
20 Şubat 2021 07:19 delete

Hocam ben de son iki yorumu atan arkadaşlarla ayni hatayi aloyorum

Reply
avatar
Adsız
20 Nisan 2021 03:12 delete

Iyi günler ben metasploit i indirmek istiyorum fakat paket bulunamıyor diyor ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler

Reply
avatar

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.