Başkasının Instagram Hesabını Kapatmak - InstaSpam bot kurulumu


Başkasının Instagram hesabını Kapatmak ? Başkasının Instagram hesabı nasıl kapatılır ?

Başkasının Instagram hesabını kapatmak için neler yapılır ?

Bir insanın Instagram hesabını kapatmak neden isteriz.Belirli nedenleri olabilir birkaç örnek verecek olursak , Kötü söz eyleminde bulunmak , Spam içerik üretmek , +18 cinsel paylaşım yayınları veya sevmediğimiz kişinin hesabını kapatmak isteriz eğer  böyle bir durumda birçok kişi sizinle aynı fikirde ise hesabı spam atarak hesabı kapatılabilir veya direk olarak ınstagram'a şikayet ederek hesap kapatılabilir...


Şimdi akıllardaki soru şu , eğer ınstagramda yeterli bir kitleniz yoksa ınstagram şikayetinizi ne kadar ciddiye alacak  ? Bence pek fazla ciddiye alacağını zannetmiyorum. Beni ciddiye almasında gerek yok ben de kapatabilirim diyorsanız yazı okumaya devam edin...


Biz Termux 'da  spambot Tool'u kullanarak elimizdeki fake hesaplar ile Hesaba spam saldırısında bulunacağız...

Instagram Spam botu mobil üzerinden yapabileceğimiz gibi Instagram Spam botu pc üzerinden'de yapabilirsiniz ama biz burda Instagram Spam botu mobil üzerinden gösterilecektir...

Öncellikle Size mantığını anlatmak istiyorum, programa önce hesapları tanıtıyorsunuz elinizde ip adresi varsa ip adresini yazıyorsunuz sonra Spamlanacak Hesabın kullanıcı adını , ardından hesabın Id numarasnı yazıyorsunuz...ve Saldırı başlıyor...

Id Numarasını takılmayın bu Siteden Spamlanacak Hesabın Id numarsını bulabilirsiniz.


Termux Instagram Spambot 2019

InstaSpam botu ilk başlarda stabil bir şekide çalışırken . Termux'a gelen ufak bir güncelleme ile InstaSpam çalışmamaya başladı... Aslında çalışıyordu sadece birkaç mödüle ihtiyaçı daha vardı...
Şuan bile InstaSpam botu çalışmıyor diye bir algı var. Bizde burada sorunsuz bir şekilde Instagram Spambot kurulumunu sorunsuz halde çalıştırıyoruz...   Önce Termux Nedir Yazısına gidin  

  1. Adım   

Google Playden Termux'u Yükleyin ( Programı aynı yöntem ile  Kali linux üzerinden yapabilirsiniz. )

Kendi içinden kısa bir indirme yapacak...Bekleyin

Komut Satırına ' $ ' olan kısıma alttaki komutları yazın...

  2. Adım   
  
..Komutların tamamı küçük harf'dır.

 1 | $ pkg install update && pkg install upgrade

Termux'u günceller

 2 | $ pkg install git

git paketinin yükler

 3 | $ pkg install python

python paketini yükler

 4 | $ pkg install python2 

python2 paketini indirir

 5 | $ git clone https://github.com/cybuly/instaspam.git

programı yüklüyoruz...

 6 | $ cd instaspam 

programın içerisine giriyoruz...

 7 | $ chmod +x *

programı yetki veriyoruz 

 8 | $ pip install --upgrade pip 

Aslında burada python3.py komutu başlattımızda requests modülünü istiyecek yani hata verecek. requests pip komutu ile yüklenir onu yapmadan önce pip komutunu güncelliyoruz

 9 | $ pip install colorama


' colorama ' modülünü yüklüyoruz

 10 | $ pip install requests

requests modülünü 

 11 | $ python3 spambot.py 

programı çalıştırıyoruz...Ve...

Instagram spambot kurulmu ve kullanımı

Böylece Instagram Spam Botunu çalıştırmış oluyoruz...

Şimdi size kısa bir şekilde InstaSpam 'ın kullanımını anlatmak istiyorum...

Yukarıdaki resimde gibi sizden ilk hesap ismi isteyecek ama bunlardan önce programa hesapları tanıtmanız lazım ki saldırı yapabilsin...

  3. Adım  

Programdan çıkış yapın ve     cd instaspam   komutunu girin ve    userlist.txt   yazan yere  ' nano ' komutu ile elinizde kaç tane hesap varsa yazın ne kadar çok hesap olursa Hesabın kapanma oranı o kadar artar. 

Ayrıca hemen alttaki yazıya gitmenizi öneririm şayet orada bu konu daha detaylı olarak anlatılmış bulunmakta.

Önerilen yazı: Başkasının Instagram Hesabı Nasıl Kapatılır ?



Hesabı tanıtıktan sonra python3 spambot.py komutu çalıştırın...
Instaspam sizden Saldırılacak hesabın kullanıcı adını istiyecek girin sonra hesabın ıd numarasını istiyecek onu yazın sonra...Saldırı başladı...

 Id numarasını size yukarıda verdiğim linkten kolay bir şekilde bulabilirsiniz...


Instagram spam atma programı InstaSpam'ı kurulmuş oluyor...

Görüşleriniz , sorularınızı , programda kaynaklanan herhangi bir hatayı yorum olarak atarsanız size yardımcı olmuş olurum... 

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

55 Comments

Yorum Yap
4 Ocak 2020 13:22 delete

Doğru hesap girmeme rağmen giriş yapılamadı dedi neden

Reply
avatar
4 Ocak 2020 14:40 delete

Merhaba ! userlist.txt kullanıcı adı ve şifrenin arasından boşluk olmasına ve dosyayı ctrl+s yapıp dosyayı kayıtettinizden emin olun...S

Reply
avatar
24 Ocak 2020 12:23 delete

Olmadı giriş yapılırken hata oluştu diyo

Reply
avatar
24 Ocak 2020 15:06 delete

Merhaba ! Hesap bilgileri yanlış olabilir yada kullanıcı adı ile şifre arsında boşluk olması gerekiyor bunları dikkat ediniz

Reply
avatar
9 Şubat 2020 10:56 delete

Kullanıcı adı doğru iken hata verio

Reply
avatar
24 Şubat 2020 15:12 delete

ID işlemini yapamadım :(

Reply
avatar
25 Şubat 2020 00:37 delete

MERHABA ! Id işlemini yukarıdaki linkten Hesabın adını yazarak bulabilirsiniz

Reply
avatar
9 Nisan 2020 04:33 delete

Hesabı kapatmamız için şifre demi gerek

Reply
avatar
10 Nisan 2020 17:05 delete

Kral instaspama girmek için kullanıcı adı şifre istiyor ne yazmam gerek

Reply
avatar
16 Nisan 2020 03:52 delete

giriş yapılırken hata oluştu hatası alıyorum ne yapmalıyım

Reply
avatar
16 Nisan 2020 05:26 delete

Merhaba ! girilen Hesap bilgileri eksiksiz ve hatasız olmalıdır. Ayrıca Instagram hesaba girilen yabancı girişleri engelliyor olabilir...

Reply
avatar
17 Nisan 2020 17:03 delete

Instagram'da @cekilisorgutu._.1 denen bir sayfa çekiliş diye milleti kandırıyor ben kanzdım sabahlara kada gözüm patladı uyumadım Zorlandım kazandım vermediler bu kişinin hesabını kapatın binlerce insan on hakkını yiyor

Reply
avatar
19 Nisan 2020 13:39 delete

Ben bu komutları yazdım hepsi oldu ama gerisini yapamadım bana bu hesaptan ulaşabilir mısınız
@habibsavas4164

Reply
avatar
Adsız
20 Nisan 2020 14:44 delete

Size nasıl ulasabiliriz

Reply
avatar
20 Nisan 2020 15:48 delete

Merhaba ! İletişim sekmesinden ulaşabilirsiniz

Reply
avatar
9 Mayıs 2020 05:59 delete

Yeşil yazılar felan gelmiyo

Reply
avatar
doğan
10 Mayıs 2020 12:32 delete

kopla yapıştı oluyor mu termuxda daha kolay olur

Reply
avatar
10 Mayıs 2020 13:32 delete

Merhaba ! Evet Oluyor Bunun için termux'da ekrana basılı tutmanız yeterli olacaktır.

Reply
avatar
Adsız
17 Mayıs 2020 08:06 delete

Nano yazınca program yüklü diyil gösteriyo

Reply
avatar
24 Mayıs 2020 02:28 delete

herşeyi yaptım uygulamayı kapattım tekrar açtım ama cd instaspam kodunu yazılınca hiç bir şey olmuyor

Reply
avatar
24 Mayıs 2020 13:49 delete

Merhaba , Başlarda bir kurulum hatası olabilir. Veya Termux'un güncel olduğundan emin olun.

Reply
avatar
31 Mayıs 2020 08:46 delete

Olmuyo hiç bir şekilde olmuyo.biri lutfen yardim etsin :(

Reply
avatar
1 Haziran 2020 17:02 delete

Merhaba ,
Tam olarak bize sorun ne olduğunu söylermisiniz ?

Reply
avatar
Adsız
5 Haziran 2020 09:37 delete

giriş yapılırken bir hata oluştu

Reply
avatar
5 Haziran 2020 18:11 delete

Merhhaba , bu hesap ayarlarıyla ilgili bir hata olabilir. yada programla alakalı.

Reply
avatar
15 Haziran 2020 14:10 delete

Admin sana nereden ulaşabilirim bir sey isteyecegim de?

Reply
avatar
Adsız
17 Haziran 2020 04:15 delete

Sifre derken ne demek istiyor?

Reply
avatar
8 Temmuz 2020 15:27 delete

Merhaba, Tam olarak sorununuzu anlamadım.

Reply
avatar
10 Temmuz 2020 04:26 delete

saygillarimla,
oncelikle dediginiz tum adimlari uyguladim ve kullanici adimi ve sifremi de kaydettim ama olmadi hata oldugunu bana bildirdiler

Reply
avatar
Nebezao
21 Temmuz 2020 03:46 delete

Kurulumu tamamladım şimdi hesapları nerede bulabiliriz spam atabilmek için

Reply
avatar
4 Ağustos 2020 04:04 delete

Merhaba Barış, Yazı içerinde verdiğim linkten kullanıcının hesap adını girdiğinizde size id numarasını verecektir.

Reply
avatar
30 Ağustos 2020 10:56 delete

Kali linuxta bu kodlar çalışır mı acaba

Reply
avatar
30 Ağustos 2020 15:02 delete

Merhaba, Birebir olmasada evet çalışır ufak tefek farklılıklar bulunabilir

Reply
avatar
9 Eylül 2020 06:16 delete

Kullanıcı adı ve ıd doğru giriyorum ama hata veriyor çözümü var mı?

Reply
avatar
13 Eylül 2020 12:08 delete

11 adımda hata veriyor program çalışmıyor

Reply
avatar
16 Eylül 2020 18:00 delete

admin selamünaleyküm :)
şimdi herkese bu bilgilendirmeyi vermek isterim ki;
kali linuxta pkg yerine apt-get, pip yerine ise apt yazmanız yeterli olacaktır. Bir adet de sorum var şimdi userlist'e yazdım ancak bende de "Giriş yapılırken hata oluştu!" hatası meydana geldi. biraz araştırdım ve sanırım userliste girdiğimiz bilgilere komut eklememiz gerekiyormuş. sanırım nano komutunu eklememiz gerekiyormuş, bunu da denedim ancak hala aynı sorunla karşı karşıyayım. Neyse admin bana instagram @asjox hesabından ulaşabilme ihtimalin var mıdır acaba?

Reply
avatar
Adsız
16 Kasım 2020 23:44 delete Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
24 Kasım 2020 13:24 delete

Ya ben python3 spambot.py yazdım fakat error verdi yani ssteki gibi olmadı başlatılamadı python3 spambot.py
python3: can't open file '/data/data/com.termux/files/home/spambot.py': [Errno 2] No
Böyle diyor nasıl olacak?:)

Reply
avatar
Adsız
26 Kasım 2020 09:22 delete

cd instaspam komutunu girmiğimde userlist.txt diye birşey çıkmıyor. no such file or directory diye bir yazı çıkıyor. tüm adımları eksiksiz bi şekilde yerine getirdim. herhangi bir hata da almadım. yardımcı olursanız sevinirim.

Reply
avatar
7 Ocak 2021 07:51 delete

"[kunlanıcıadı] Giriş yapışırken hata oluştu!" ben kunlanıcı adını ve ID'i doğru yazmama rağmen bu hatayı sürekli alıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.

Reply
avatar
9 Şubat 2021 10:02 delete

Kullanıcıları nasıl kayit ederim

Reply
avatar
Adsız
18 Şubat 2021 01:30 delete

Spanlanacak kişinin kullanıcı adı ve id sinden sonra giriş yapılırken hata oldu diyor

Reply
avatar
Adsız
18 Şubat 2021 01:45 delete

Giriş yapılırken hata oluştu diyor kullanıcı afı ve id yi yazdiktan sonra

Reply
avatar
20 Şubat 2021 12:04 delete

python2 yi yüklemiyor yardım edinn

Reply
avatar
21 Şubat 2021 22:54 delete

Saldırı başlıyor diyor sonra da giriş yapılamadı hatasını veriyor ama şifreyi de kullanıcı adınını da doğru yazdım ve arada boşluk var ne yapmalıyım?

Reply
avatar
6 Nisan 2021 13:15 delete

S.a saygilar ben yaptim ama soyle bir hata ile karsi karsiya geldim giris yapilirken hata olustu diyor bu hata normalmidir

Reply
avatar
1 Mayıs 2021 05:28 delete

Öncelikle merhaba bütün işlemleri yapıyorum fakat hesap tanımlamada ki kodlar olmuyor userlist.txt yazısı hiçbir şekilde çıkmıyor lütfen daha detaylı anlatirmisiniz

Reply
avatar
9 Haziran 2021 10:57 delete

Hesabı tanımlamak için açılan yerde hesabın kullanıcı adını yazıyorum sonra aşağıdaki komutların aynısını yazıyorum olmuyor nasıl kaydedicez teşekkürler.

Reply
avatar
24 Haziran 2021 06:11 delete

Efendim ben github kullanıcı adımı giriyorum fakat şifre kısmına gelince sanki klavye donuyor ve yazmıyor yardım edin

Reply
avatar
4 Eylül 2021 14:36 delete

3. Adımı anlamadım net anlatirmisin

Reply
avatar
20 Mayıs 2022 01:23 delete

Reyis saldırı başladı dedi ondan sonra hata verdi

Reply
avatar
31 Temmuz 2023 12:21 delete

Merhabalar komutla ne yapacağımı anlamadım yardımcı olun pip install --upgrade pip

Reply
avatar

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.