Gmail Hesabı Nasıl Hacklenir ? | Termux Hammer

 Gmail Hesabı Nasıl Hacklenir ? 


Gmail Nasıl Hacklenir
Gmail Nasıl Çalınır
Gmail Nasıl Ele geçirilir ?
Android'den Gmail Hacklemek
Gmail Hesabı Nasıl Hacklenir ?

Gmail Hesabı Nasıl Hacklenir ?

Gmail Hacklemek Aslında O Kadar Kolay Bir İş Değil, Tabiki Ama Yine Kolay yolları var...


Gmail Neredeyse Özellikle Gmail.com uzantılı E-postalar Neredeyse Her yerde Veya Her Oyunda Kayıtlı Olabiliyor.
Bu Kadar Geniş Ağlı Bir Gmail Hacklemek Mümkün'mü Peki , Tabikide Mümkün Nerdeyse Hergün Yüzlerce Kişinin Gmail Hesabı Hacklenir, Peki Bunu Hackerlar Nasıl Yapıyor ?
Şifre Buraya Gidiniz 




Öncelikle Eğer Saldırılacak Kişi Arkadaşınız ise Yada Onu Biraz Tanıyorsanız Aslında Şifresini Tahmin Etmek Pek Zor Olmayacaktır.

Size Şunun Garantisini Verebilirim ki Sosyal Medya Kullanıcılarının Ve Gmail Hesaplarının %65 Çok Kolay Şifre Kombinasyonları Kullanıyor Bunları Tahmin Etmek Pek Zor Olmamalı.
Eğer ki Saldırılacak Kişi Tanımıyorsanız Bu işi Biraz Daha Zorlaştıracak Ama Bununda Bir Çözümü Var İnternette Milyonlarca Kelimeden Oluşmuş Wordlist Var onlardan Birinin İndirip  Bu işlemi Yapabilirsiniz.

   Peki Bunu Telefondan Nasıl Yapacağız ?
Öncelikle Google Play'den Termux'u Adlı Uygulamayı Yükleyin , ($) İşareti Olan Yere Aşağıdaki Komutları Yazınız





TERMUX HUMMER KURULUMU

                          

apt update //Termux'u Günceller

apt upgrade //Termux'u Günceller

pkg install git // Git Paketini Yükler

pkg install python //Python Paketini Yükler

cd/sdcard  //Dosyalara Kayıt Etmek İçin


cd Hammer // Dosyanın İçine Giriyoruz

python Hammer.py //Programı Çalıştırıyoruz


 Hammer Kullanımı

Kurulumu Bittikten Sonra Kullanımı Geçtik Şöyle Bir Ekran Gelecek Önünüze ;



Burda Komut satırına 6 yazıyoruz enter diyoruz

Mail.login Yazan Yere Saldırılacak Gmail adresini Giriyoruz

Password.list yazan yere ;
"password/wordlist dosyasının İsmi" ama sonunda .txt olması gerekiyor
 
Örnek ;

password/pass11.txt
Şeklinde olacaktır


wordlist oluşturmak



 Buraya tıkla

Karşınıza şöyle Bir ekran çıkacak Burda


Gmail Attack türünü seçiniz Yani '1' diyoruz

Saldırı Başlamış oluyor...

Herhangi bir hata veya sorun için yorum yapınız.

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

42 Comments

Yorum Yap
HAKAN9
22 Aralık 2019 23:16 delete

Ellerinize sağlık

Reply
avatar
23 Aralık 2019 00:31 delete

Değerli Yorumunuz için Teşekürller

Reply
avatar
28 Aralık 2019 17:58 delete

Hocam bu no such hakkında da bir paylaşım yaparsanız süper olur hiç bir sitede cevabını alamıyorum hep eski paylaşımlar

Reply
avatar
31 Aralık 2019 12:59 delete

Merhaba ! Sanırsam "No Such File Directory" hatasından bahsediyorsun komut satırı dosyayı bulamıyor olması bunun çözümü Dosyayının yolunu gösterin yada dosyanın yolu yanlış Örnek Gösterim : file/password/password.txt

Reply
avatar
Shutdown
13 Nisan 2020 10:39 delete

Brute Force Yöntemi bu

Reply
avatar
18 Nisan 2020 14:55 delete

son kısımda karşıma sizinkinin aksine server ıp girdiğimizz bir kısım çıkıyor sanırım ddos saldırısı için neden anlamadım aynı şeyleri yaptık

Reply
avatar
Adsız
18 Mayıs 2020 15:05 delete

Admin hammer diye bi paket yok diyo yardımcı olurmusun

Reply
avatar
20 Mayıs 2020 14:12 delete

Merhaba ! Hammer yukarıdan belirttimiz linkten yani github'dan indirmelisiniz.

Reply
avatar
Adsız
21 Mayıs 2020 07:06 delete

Admin benim kaybettiğim gmail hedabım var onu çala bilirmisin önemlide

Reply
avatar
Adsız
22 Eylül 2020 01:56 delete

sayın admin kardeş bende wordlist dosyasını girince bi hata veriyor lile not exist bu hatadan nasıl kurtula bilirim

Reply
avatar
Adsız
21 Ocak 2021 03:25 delete

Merhaba bende cd/sdcard komutu çalışmıyor hata veriyor :No such file or directory. Böyle geliyor ne yapa bilirim

Reply
avatar
.
31 Ocak 2021 07:07 delete

kardeş ben wordlisti oluşturuyorum hacki yapıyorum bütün şifreleri deniyor bitiyor bir sonuç vemiyor ama wordlistin içinde şifre olduğundan eminim,bulunca ne demesi gerekiyor veya bir yere mi bakmam gerekiyor bana yardım edersen sevinirim lütfeeeen

Reply
avatar
.
31 Ocak 2021 07:13 delete

anonim kardeş ben biliyom niye olmadığını çünkü yanlış yazıyorsun doğrusu böyle olması gerek
cd /sdcard

Reply
avatar
Adsız
3 Mart 2021 10:34 delete

Şu termux'u bir ben beceremiyorum. :(

Reply
avatar
Adsız
3 Mart 2021 15:09 delete

Ben girdiğimde yazan herşeyi yazıyorum ama bi türlü bende öyle bişey gelmiyor bende $ bu geliyo ve bişey tazmamı bekliyo kullanamıyorum termux'u lütfen yardım edermisiniz

Reply
avatar
.
3 Mart 2021 23:59 delete

bilgisayarın varsa sana yardım edebilirim telefondan yardım edebileceğimden emin değilim

Reply
avatar
Adsız
21 Mart 2021 03:22 delete

Admin youtube kanalım bütün kayıtlı şifrelerim ve 2017 den beri yaptığım herşeyin kayıtlı olduğu gmail hesabım hacklendi ve youtubeye video yüklüyor çalan kişi, seninle iletişime geçebilir miyiz geri almam lazım bu hesabı çok önemli benim için herşeyi,mi kaybettim. Youtube kanal ismi FLAAT idi ama değiştirmiş ToryHacks yapmış FLAAT olarak aratırsan çıkıcaktır bğyğk ihtimalle nolur yardım edin arkadaşlar.

Reply
avatar
.
23 Mart 2021 09:31 delete

Bilgisayarın var mı

Reply
avatar
.
3 Nisan 2021 02:03 delete

ToryHacks diye bi kanal yok sildi mi ?

Reply
avatar
25 Nisan 2021 09:22 delete

cd Hammer diyorum ama no such file diyor.

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:14 delete

Hammer degil onlar yanlış yazmış hunner en baştan bütün hepsini hunner olarak yap

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:16 delete

Ki o artık yapılmıyor zaten google 2 adımlı doğrulama çıkarttı bu yüzden artık brute forse yapılmıyor

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:17 delete

Gerçekten gmail hackermek istiyorsan kali linux a ihtiyacın var

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:18 delete

Artık gmail dolandırıcılık yoluyla çalınabiliyor gmail phishing yaz araştır doğrusunu bul ve gmaili çal

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:20 delete

Beni bilgilendiri işaretle ki yazdığım yorumları gör

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:22 delete

Gerçek bir hacker olmak istiyorsan egitim.beyazhacker.com

forum.beyazhacker.com

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:24 delete

gerçek bir hacker olmak istiyorsan Youtubede Ahmet Birkan ve Siber Güvenlik Eğitimleri kanallarını takip et

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:24 delete

Gerçek bir hacker olmak istiyorsan ücretsiz etik hacker eğitimi adlı uygulamayı indir

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:25 delete

Ve indirebilirsen Pro. Hacker Eğitimleri adlı uygulamayı da indir tabi 150tl

Reply
avatar
.
28 Nisan 2021 01:26 delete

Bu verdiğim bilgileri umarım legal olarak kullanırsın yani legalden kastım kanalını geri almak filan

Reply
avatar
Adsız
6 Mayıs 2021 06:16 delete

ya video çeker misiniz pls ?

Reply
avatar
.
6 Mayıs 2021 11:52 delete

ne videosu ben kali linux yükleyemem yerim yok videoda çekemiyorum bilgisayarım eski

Reply
avatar
Adsız
12 Mayıs 2021 03:21 delete

Ben yapamıyorum maalesef neden bilmiyorum sadece gmail hesabım dışında hiçbir bilgim yok amk kendi hesabımı hacklemeye çalışıyorum resmen ve hesabım birinin ekinde şuan para da veririm amk yeterki biri şunu yapsın

Reply
avatar
.
20 Mayıs 2021 01:45 delete

beni iyi dinleyin eğer birden fazla kişi olursa başarabilirim. herkes en iyi (orijinaliyle tıpatıp aynı linki olan) phishing i araştırsın atıyorum orijinal link bu asdfghjk.com phishing linki de asdfghjk.com olmalı ki inandırıcı olsun ve gmail çalabilelim herkes bulduğu videonun linkini dakikasında buraya atsın.(ki gerçek bir hack videosu youtubeda 1-2 hafta durabiliyor sonra youtube kaldırıyor)

Reply
avatar
.
14 Haziran 2021 10:15 delete

arkadaşlar buldum boşuna zahmet etmeyin sadece kurban aynı ağda olduğunuzda aynı link olarak aynı site olarak phishing yapılabiliyormuş araştırdıysanız teşekkürler merak edenler https://www.turkhackteam.org/konular/phishing-nasil-yapilir.1986489/

Reply
avatar
21 Temmuz 2021 09:37 delete

bir wordlist paylaşırmısın admin

Reply
avatar
Adsız
30 Temmuz 2021 14:52 delete

Beyler bi bakin nolur
Pubg hesap calcamda sona geliyom linki kopyaliyom
Kurbana gonderiyom ama sayfa hata veriyo neden
Yappamadim bilen varsa yazsin ����

Reply
avatar
.
5 Ağustos 2021 06:44 delete

Ne linki bu detaylı bilgi ver bana

Reply
avatar
26 Ekim 2021 10:11 delete

Get BLANK ATM Programmed Card and cash money directly in any ATM Machine around you. There is no risk of being caught, because the card has been programmed in such a way that it's not traceable, it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you. Now email us today at our E-mail address at: jimleehacker07@gmail.com or WhatsApp: +1 (503) 278-0569 for you to get your own Programmed Card today

Reply
avatar
26 Ekim 2021 10:44 delete

Selam admin bey. Ilk olarak bunu soylemek istiyorum. sifresini unutdugum hesabi hacklemeye calisiyorum. verdiginiz python kodunu yaziyorum sonuda geldiginde failed yaziyor . cd/sdcard bu koduda yazdimda hic bisey olmuyor ve ardindan cd hammer yazdimda boyle bi dosy yok diyor. bunu nasil coze bilirim? yardim edersenz sevinirim

Reply
avatar
2 Şubat 2022 01:38 delete

Ben ne yaparsam yapiyim termux asla kabul etmiyor her işlemi bitiriyorum olmuyor. Ne yapmam lazım lütfen biri yardımcı olsun

Reply
avatar

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.