Termux Lazymux kurulumu | Toplu Hack Araçları

Termux Lazymux Nasıl Kurulur, Nasıl Kullanılır...

Termux Linux Ortamında Çalışan Android  İşletim  Sistemine Sahip Olan  Uç Birimdir.

Termux'da Bir Çok Hack Araçları Vardır.  
Bunları Bazen Bulmak İskence gibi Olabilir Ama Bunun İçinde Bazı Programlar Kodlandı En Basit Örneği  " Lazymux " 



Lazymux Nedir 

  
Lazymux Termux ve Kali linux İçin Tasarlanmış Python Dili ile Çalışan Bir Programdır İçinde Bir Çok Hack Araçı Bulundurmaktadır .

 LAZYMUX NASIL KURULUR 


  1. apt install update 
  2. apt install upgrade 
  3. pkg install python 
  4. pkg install git 
  5. pkg install python2 
  6. git clone https://github.com/Gameye98/Lazymux.git
  7. ls 
  8. cd Lazymux 
  9. chmod +x *
  10. python2 lazymux.py

Gerekli Olan Tüm Komutlar Burda





"Sadece Görmen  Yeterli Olacak " 

Anlamadınız yerler İçin Yorum Yapabilirsiniz...

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

20 Comments

Yorum Yap
10 Temmuz 2019 03:17 delete Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
27 Ocak 2020 03:59 delete

Abi 04 yapıyorum Traceback (most recent call last):
File "lazymux.py", line 596, in
main()
File "lazymux.py", line 22, in main
if lazymux.strip() == "1" or lazymux.strip() == "01":
AttributeError: 'int' object has no attribute 'strip' böyle bişey geliyor ne yapmam lazım

Reply
avatar
27 Ocak 2020 13:32 delete

Merhaba ! Uyarıda programdaki kaynaklanan hatadan bahsediyor. Sizlik bir sorun olduğunu zannetmiyorum...

Reply
avatar
Adsız
8 Şubat 2020 17:22 delete

Teşekkürler oldu

Reply
avatar
9 Şubat 2020 03:04 delete

Yorumunuz için ben Teşekkür ederim...

Reply
avatar
29 Mart 2020 07:22 delete

Root gerekiyor mu bu komutları yazdığım zaman herhangi bir hata vermez degilmi

Reply
avatar
29 Mart 2020 13:34 delete

Merhaba ! komutlar tamamen rootsuzdur.

Reply
avatar
31 Mart 2020 11:26 delete

4 numaralı seçeneği nasıl kullanıcaz

Reply
avatar
6 Nisan 2020 22:05 delete

$ python2 lazymux.py
python2: can't open file 'lazymux.py': [Errno 2] No such file or directory hatası alıyorum en son konutta acaba nedendir problemi

Reply
avatar
7 Nisan 2020 04:11 delete

Merhaba ! Bu tür hatalarda python2 ile açılmadığını anlatıyor. Bazı sürümlerde hata verebiliyor. Bunun için ;

$ python lazymuz.py yada

$ python3 lazymux.py komutlarını deneyin.

Reply
avatar
15 Nisan 2020 07:54 delete

Teşekkür ederim :)

Reply
avatar
Adsız
20 Mayıs 2020 15:05 delete

Merhabalar ben bu hatayi aliyorum yardim eder misiniz
File "lazymux.py", line 380
SyntaxError: Non-ASCII character '\xae' in file lazymux.py on line 380, but no encoding declared; see http://python.org/dev/peps/pep-0263/ for details

Reply
avatar
21 Mayıs 2020 03:13 delete

Merhaba , Hatada yürkçe karekter kulanmış olmanız lazım hatanın nedeni tam olarak bu. Türkçe karakter kullanmayınız.

Reply
avatar
10 Temmuz 2020 16:32 delete

Python2 lazymunx.py yazıp başlattıktan sonra hata veriyor

Traceback (most recent call last):
File "lazymux.py", line 6, in
from core.lzmcore import *
File "/data/data/com.termux/files/home/Lazymux/Lazymux/core/lzmcore.py", line 4, in import urllib.request
ImportError: No module named request

Bunu söylüyor ne yapmam gerekiyor

Reply
avatar
Adsız
23 Kasım 2020 06:31 delete

Lazymux daha önce kurdum ve çıktım şimdi lazymux a tekrar nasıl girebilirim

Reply
avatar
27 Ocak 2021 13:43 delete

Selam admin son kod
python2 lazymux.py yazıp entr lıyorum devamı gelmiyor sorun nedir

Reply
avatar
3 Nisan 2021 22:48 delete

Merhaba yazınız çok güzel ve açıklayıcı olmuş ellerinize emeğinize sağlık Bana bir konuda yardımcı olabilirmisiniz

Reply
avatar
Adsız
25 Mayıs 2021 07:19 delete

$ python2 lazymux.py
File "lazymux.py", line 80
infogathering += f"{x} "
^
SyntaxError: invalid syntax

Bu hatayı alıyorum ne yapmalıyım

Reply
avatar
23 Ağustos 2021 05:40 delete

selam admin lazymux ı indirdim kurdum sonra 06 numaralı wireless attacks modunu çalıştıramadım root istedi ne yapmalıyım rootlamak dışında?

Reply
avatar

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.