Telefon'dan fake site oluşturma | Shellphish kurulumu

Android üzerinde Root'suz istediğiniz kişinin sosyal medya hesabını Hackleme'nin en güzel ve en hızlı yolu  Shellphish'dir.

Kuruluma geçmeden önce Shellphish hakkında biraz bilgi verelim.


Shellphish 18 ayrı sosyal medyada fake site oluşturmayı sağlayan ve bu siteye girilen tüm kullanıcı adı ve tüm şifreler size otomatik bir şekilde gönderen bir araçtır. 

Shellphish de eğer herhangi bir kişinin sosyal medya hesabını Hacklemek isterseniz bunu sosyal mühendislik ile yapmak zorundasınız.




Çoğu kişide bilir'ki bakın Tırnak içinde yazıyorum "Hack" Sosyal Mühendislik üzerine kurulmuş'tur. 


Şimdi kurulumuna  geçelim => 

Eğer termux cihazınızda yüklü değilse
önce Google Play'den Termux yazarak yükleyiniz 

Not=Android sürümü 6.0 cihaz ve üstü cihazlarda çalışıyor 

Şöyle bir arayüz olacak 


Ve komut satırına Yani ( $ ) işareti olan yere Sırasıyla şu komutları yazın 

Not=> Termux'da küçük ve büyük harf uyumluluğu vardır Aşağıda olan tüm komutlar küçük harf'dir 
  1. apt update 
  2. apt upgrade 
  3. pkg install git 
  4. pkg install php
  5. pkg install curl 
  6. git clone https://github.com/thelinuxchoice/shellphish.git
  7. ls 
  8. cd shellphish 
  9. chmod +x * 
  10. bash shellphish.sh 


Normal'de bir çok kişi Ngrok üzerinden giriş yapar yani (02) olan kısımdan Ben son olarak ( 01 ) Yani SSH Bağlantısını yapmayı gösterelim ! 

Shellphish'de SSH bağlantısı nasil Yapılır ?

Sırasıyla şu komutları yazın ;
  • pkg install ssh 
  • pkg install openssh 
Not=SSH Bağlantısı yaparken sizden port isteyecek sorunsuz çalışan [ 4444 ]  portunu yazınız... 

Share this

İlgili İçerikler

Previous
Next Post »

11 Comments

Yorum Yap
14 Mart 2020 04:53 delete

Aporti falan bisey dedi sonda

Reply
avatar
23 Mart 2020 09:54 delete

En sonda instagramm yazan yere kadar geldim o port dediğiniz nasıl oluyor

Reply
avatar
23 Mart 2020 13:00 delete

Merhaba ! Bu kodları deneyin ;
pkg install ssh
pkg install openssh

Reply
avatar
23 Nisan 2020 14:24 delete

php indirin diyor ne yapmam lazım. php yi indirmeyi denedim olmadı.

Reply
avatar
23 Nisan 2020 14:24 delete

php indirin diyor ne yapmam lazım. php yi indirmeyi denedim olmadı.

Reply
avatar
Adsız
2 Kasım 2020 04:19 delete

waiting victim open the link diyor ama ben kurban seçmedim

Reply
avatar
16 Aralık 2020 04:23 delete

git clone https://github.com/thelinuxchoice/shellphish.git

Şu kısımda şifre gibi birşey istiyor

Reply
avatar
24 Ocak 2021 10:07 delete

Kurbanın girdiği şifreler nereye gelecek

Reply
avatar
28 Mayıs 2022 13:10 delete

hocam çabuk bakın git clone kodunu giirdikten sonra kullanıcı adı ve şifre istiyor

Reply
avatar

Yorumunuzu Takip etmek için 'Beni Bilgilendir Kutusunu' aktif ediniz.